Härlig fredag!!

Herregud vad jag inte har pluggat idag, det var just det som jag hade planerat men icke sa nicke!!Sov länge idag, närmare bestämt till 11 och lite mer, fixade rummet eftersom att mäklaren skulle komma och sen hängde jag med jenny till Väla. Käkade god pastasallad med Jenny och hennes kompis, var riktigt skoj faktiskt och god var pastasalladen. Eftersom att mäklaren stannade längre än planerat kunde vi inte åka hem. Istället hängde jag på till Bjuv och fixade lite saker med Jenny och David. Sedan blev det inhandling av mat på Maxi. Josse och Bart kommer hit ikväll, ska käka burritos och titta på den stora idolfinalen, spännande är det minsann. Imorgon åker jag till mamma, oppas verkligen jag kan hitta lite tid till att plugga, stora tentan snart lukspm!!
Nu ska jag dricka öl och laga mat...hejdå och mysig helg!!
image15
Paris e underbart!

image14 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback