Julafton2007

Så var julafton avklarad, mysigt som bara den hade vi!åt gott o drack gott, dock blev det ingen vurpa i smörhåleåkern detta år. Roliga klappar till en snäll tös och goda knäck, kan det bli bättre? Nu är det till att ladda för nästa måndag, den 31. Förrutom nyårsafton så är det även min födelsedag, ska bli sjukt roligt. Imorgon kommer min lilla fransos till schweden och chillar. Gud va ql vi kommer ha, köpte en julklapp till honom idag, hoppas han blir glad. Förminskade även min nya hellokittyklocka idag, var för stor så jag fick minska den ett par länkar. Men gud vad jag gillar den. Me like till hundra. Ska käka nu och sen ska vi hyra film. Hat najs och bon ap till mig själv!xxxooo

image18 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback