Helg i Smörhålan!!!

Har precis fixat  morotskaka med Ida, gud så gott det luktar överallt. Idag var vi och firade pappa på fars dag. han  blev glad och nöjd. Det kändes bra att se honom då pigg. Åkte sedan till smörhålan där vi käkade söndagsbiff, jag lover, inget är bättre än mammas goda stek. Veckan harvarit stressig o jobbig. Har inte hunnit träna utan fick istället plugga, that´s life, c´est la vie när man har både presentation och tenta på samma vecka. Allt gick utan problem och det känns verkligen så skönt att ha denna delkurs avklarad. Nu gäller delkurs 3 med miljöpolitik, ser faktiskt fram emot det. Är även ledig imorrn, stannar kanske i smöris, eller så åker jag hem till HBG. Får se hur jag gör, det får kvällen utvisa. Ne nu får jag dra vidare, finns ju en nybakad morotskaka att äta upp...bisous till alla, à bientot...pusshej från mig!image5

Jag, mamma och Lasse framför Louis Vuitton på champs elysées!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback