En slapp måndag

Har egentligen inget vettigt att berätta om denna måndagen. Jag var mest i skolan och var jag inte det så var jag hemma framför min dator. Har titta på ungefär alla avsnitt av hundra höjdare, när de är i USA. Det är sjukt vad många knäppgökar det finns på andra sidan atlanten. Fast de är tokiga till tusen är det ju kul att titta på.
Har precis kokat lite pasta som jag ska ta med mig till lurre imorgon, känner mig smart med lunchlådor. Har börjat bli förkyld, usch vill inte. Men jag antar att det är bättre att jag är sjuk nu och inte när min prins kommer. Annars kanske det slutar som det gjorde sist jag var hos honom, båda sjuka och krassliga vilket ledde till att vi inte kunde göra något roligt de två sista dagarna.

Imorgon tänkte jag göra en liten fräckis. Börjar egentligen 8.15 men eftersom att jenny ska ner till Malmö med jobb åker jag med henne. Kommer antagligen lite försent men vad gör det lixom.

Ne, nu känns det mest som jag är tråkig. Ska faktiskt lägga mig nu, går ju hela dagen imorgon.

Sov gott och Godnatt, saknar min amour som en knasig liten toka....pussochkram



                       

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina ni är tillsammans sis!

2008-04-08 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback