Fix med lägenheten

Idag åkte jag in med mamma till Helsingborg. Gick på intervjuv på Ica som gick bra, var lagom nervös. Får se om de hör av sig nu bara. Åkte sen in till stan och träffade Patrik som hade varit hos doktorn, inte en minut försent, han har hostat som jag vet inte vad. Som tur var det inget allvarligt, bara dubbla förkylningar..bara.
Patte och jag lurrade på Max och sen fixade han massa bankärenden, jag envisades om att gå till en loppis som vi visst aldrig hittade, tog en tur på stan, köpte kuddar och finaste ramarna på hemtex, älskar deras rea. Tog även en tur på dunkers kulturhus och var en aning kulturella, fina saker och intressant läsning, ville köpa allt i affären.

Gick därefter hem till mig...oh känns konstigt att säga hem till mig...vilade och fixade, satte upp gardiner och diskade lite burkar och kastruller. Mötte sen vår kära mor vid jobbet och drog hemåt, alla var lika trötta och sega. Kvällen har bara tillbringats framför tv:n, har inte förmått mig att göra något seriöst.

På lördag är det en vecka kvar tills min älskling kommer, och på fredag är det en vecka kvar till deras viktiga spelning, go Inside Jack!!
På lördag blir det flytt och än en gång..Ikea. Vill fixa allt så fort som mojligt men antar att jag får ha is i magen.
Ikväll hämtar Jenny och David lilla Kenzo, vilken goding han är!! Ska lägga upp en bild snart.
NU ska jag titta på Gordon´s nightmare kitchen, sen ska jag sova...pussgurka och krambanan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback