Härlig dag

Idag var det skola för hela slanten, en aning långtråkigt men nödvändigt. Tentor och arbete väntar så jag antar att man får lägga i ett kol så här i slutet.
Den otroligt långa pausen mellan miljöpolitiken och miljörätten spenderades i västra hamnen på Bo01 området. Det är ju inte svårt att gilla det, speciellt inte idag när det har varit underbart väder. Glassade i solen med Karolina, härligt värre. Imorgon är jag ledig, då ska jag bjuda mamsen på lurre hemma hos mig, sen blir det fika med Hanne på Espresso House.

                                

                   

Nu ska jag äta ärtsoppa, både vegetarisk och ekologisk, sen ska jag titta på Desperate Houswifes!! Puss och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback