In my place..

Nu sitter jag här i min alldels egna lägenhet. Känns verkligen härligt och underbart. Har fixat och donat hela dagen. Mamma, Lasse, Patrik och Pontus ska minsanna ha varsin guldstjärna. De har varit så otrloligt hjälpsamma, de är bäst helt enkelt!!

Idag har inhandlats säng, soffbord, tv-bord och massa annat fint. Jag har fått riktigt mysigt hemma hos mig nu, har precis tänt ljus och sitter och njuter av att vara min egna boss. Min egna lyckans smed. Från och med nu är det bara jag som bestämmer vad vad jag ska göra, när jag ska göra det och hur jag ska göra det, jag gillar den känslan.
Efter att ha pyntat lite här och var begav jag mig till oj och handlade lite käk. Massa ekologiska varor fick hänga med hem, go ekologiskt vettja! Trött som jag var blev det bara soppa och macka, orkade inte göra något avancerat. Det var gott och alldeles lagom för min mage.
Jag har även plockat fram den tekniska sidan i mig. Kopplade in mitt mobila bredband alldels själv. inte för att det var svårt men man vet ju inte, bara för att det kans jävlas så ska det jävlas, så är det ibland.

Imorgon ska jag kanske träna 1015, får se hur länge jag sover. Eller så kanske jag går och köper billg frukt och grönsaker på torget, jag får se.

Några bilder på mitt nya place!!
Peace out från en trött Carran, in her place



                            


Kommentarer
Postat av: Jenny Sis

aaawanice asså...lägg ut lite bilder på köket och toan osså. Puss och nu ska jag träna NIA

2008-04-07 @ 17:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback