I´m freeeeeeeeeeeeee

 Äntligjen säger jag bara. Det var länge sen jag ville ha en tisdageftermiddag lika mycket som jag ville idag. Tentan gick väl bra men det var en anig segt. Satt hela tiden och sen tänkte jag att nu får det vara nog. 15 dagars rättning nu bara! Ska lämna det till universum och låta det reda sig själv...flum i massor.

Tittade in en sväng på gina och hm innan jag tog bussen hem. Hittade en bikini för 30 kronor. Helt perfekt för mig. är det så billigt kan man köpa fast man inte har såå mycket pengar.

Är förresten glad igen, nyckelpigan utanför mitt fönster verkar ha överlevt gårdagens snöstorm. Den har vänt sig, börjar tro att det är där den vill bo tills den riktiga våren kommer.

Nu ska jag gå och äta godis, sen ska jag promenixa med Enya som är för söt. Ska hänga med Ida också, hon har haft tråkigt hela dagen och gillar inte att vara 17, synd om henne.

Trevlig kväll och puss!

Shoppadeju fina vårgrejor på Väla häromdagen, gjorde även bokfynd för tio kronor stycket på biblan, sånt gillas! Två fina kökshandukar som var billiga som bara den fick också åka med hem!

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback