Mammas födelsedag

Idag har vi firat mamma hela långa dagen. Har städat och fejat så nu skiner det skinande blankt överallt. Har ätit tårtor i massor och godaste middagen på kvällen. Det blev en mycket lyckad dag för alla inblandade parter. ;)
Mamma blev jätteglad för alla fina presenter och den goda maten.

Nu ska jag sätta mig och skriva ihop mina cv så att jag kan börja jobba någonstans i alla fall. Eftersom att det strular sig så himla mycket med proffice är det bäst att söka andra jobb under tiden, förstår inte hur man kan bli så yr och oorganiserad. Hoppas hur som helst att det fixar sig, nu när jag flyttar och allt.

Imorgon blir det skola en liten sväng, ska förrbereda presentationen som vi ska ha nästa vecka. Hoppas inte det tar allt för lång tid, vill chilla lite också nu när man är ledig från alla riktiga föreläsningar ett tag.

Ha en mysig kväll...puss och kram tavelram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback