Tenta imorgon...

Idag har jag varit trött hela dagen. Åkte till skolan tidigt och satte mig på orkanen och pluggade i ilfart. Fick massa gjort och klurade på några övningar. Det var egentligen meningen att jag skulle till skolan på seminariet men eftersom att det snöade till tusen pallade jag inte. Skulle i så fall ha kommit hem för sent och med ännu mer snö på kuppen!!

Idag är jag ledsen för den nyckelpiga som har frusit ihjäl utanför mitt fönster, jag som trodde våren var på väg! Lycklig för det sprang jag till väla och köpte massa fina vårgrejor, antar att jag nu får vänta.

Nu ska jag duscha, sen ska jag sova!måste ladda lite för imorgon, gäller att vara taggad till tänderna...ellet inte....tacka vet jag omtentor!

Puss o kram tavelram från en trött tentapluggande Caroline

Vill haa..gimmie plz!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback