TGIF och tentaångest!

Alldeles för länge senjag skrev nu, skärpning tack!!Pluggar rätt mycket men egentligen inte så mycket som jag behöver, på tisdag eftermiddag ska jag äta upp miljöbalken och elda upp förordningarna.

Idag satt jag i biblan och pluggade. Det är sjukt så mycket mer effektiv jag är där. Stannar jag hemma och pluggar får jag vara glad om jag ens öppnar boken. Skulle träffa kusinen men hon fick förhinder, ensam fick jag sitta och knapra i mig en kebab, som dessutom inte var speciellt god. Sitter nu hemma hos mamma i Smörhålan och fixar lite musik. Imorrn blir det plugg och loppis, känner för att fynda!!

Den 11 april kommer min lilla fransman, alldels för länge egentligen. Menmen den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Vill shoppa, vill shoppa nu!!Antar att jag först får vinna på lotto!

Nu ska jag hänga med alla söta syskon och speciellt PP, han är cool!!(han sitter bredvid)

Puss o kram tavelramimage21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback