Trevlig torsdag

Vilken skön dag! Åkte till stan i Landskrona en sväng och städade en aning, det var ql. Nu på kvällen träffade jag Jenny, Hanne och Elin på wayne´s i HBG. Det var mysigt värre med chailatte och kalkonmacka. Störigt med ännu mer snö bara, undrar när det kommer försvinna. Imorgon blir det "påskamad" och på lördag blir det "skäktaferre" och förfest hos Hanne och Henric. Jag gillar påsken, för då får man äta godis utan att ha dåligt samvete. :p

Nu ska jag lägga mig och sova, ska snacka med min fransman också, han saknas jättemycket.

Förresten, jag fick lägenheten på södergatan 13, gissa om jag är glad. Inflytt den 1 april. Sen väntar Ikea på att tömma mitt konto..hehe..nedå..bara lite..men det ska bli kuligt värre!

PussKram                               


Kommentarer
Postat av: Pattelito

ooh vem är den där snyggingen i rött :)

2008-03-23 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback