Ännu en tanta avklarad..ne..två

Igår hade jag grupptenta, det gick bra. Idag satt jag hela förmiddagen på orkanen och råpluggade på tentan som jag skulle ha efter lunch. Lagom nervös trodde jag att det skulle gå rent åt skogen. Överraskad och lättad skrev jag tentan på en halvtimma, det var skönt att inte sitta i fem timmar som vi tidigare har gjort.

Efter åkte jag hem till min kära mor och mina kära syskon, alltid lika kul o träffa dem. Jag har stekt plättar till hela gänget, alla blev glada och mätta. Julien såg plättlagget för länge sen och sa...ohh...minicrepes, det tyckte jag var sött.

Nu ska jag titta på tv, sen ska jag åka hem till mitt place. Imorgon blir det jobb och sen chill med mina kära systrar!!

Hat najs och take care...XOXO..Caroline

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du kunde komma en säng hit till Smöris! :)

2008-05-20 @ 22:17:39
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback