Carran e sliten

Det känns att man har jobbat i veckan. Fast vi var lediga igår är jag lagom sliten och allmänt seg i kolan. Nu är det helg och det är jag väldigt tacksan för.

Idag stressdeklarerade jag, var ju räödd att det inte skulle fungera, speciellt när jag inte fått någon deklarationsblankett. nu klan jag pusta ut, nu är det fixat.

Efter jobb blev det en liten tupplur och sen tog jag bussen till Smörhålan, vi har grillat och ätit glass. Jag har laddat hem massa nya låtar som jag sitter och diggar till. Snacka om att sommarkänslorna sakta smyger fram, YEAH säger jag bara!

I helgen blir det plugg och åter plugg, äntligen har mina böcker kommit. Jag ska kunna EU:s miljölagstiftning på mina fem fingrar, det är mitt mål.

Igår hängde jag med Jos, Jenny, David och Bart, Små festade lite. De är shysta som festar när jag ska jobba, vi får ta igen det när alla är lediga minsann.

För tillfället känner jag att något måste hända, drastiskt och brutalt. Känner mig rastlös, vet inte vad jag vill, jobbig känsla. Jag vill så mycket. Det känns som jag gör samma grejor samma dag, inget nytt som händer.
Ibland är jag även ledsen för det som var och för att det blev som det blev. Antar att jag bara har råkat ut för en dålig dag men när dessa dagar väl kommer känner man sig bara så hjälplös.

Nu ska jag sova, är så trött och sliten!

Puss och kram vi ses på stan! Bisous et A+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback