Change of plans...och Gary Jules

Igår jobbade jag för första gången på smaka i norra hamnen. Det var ju menigen att det skulle bli på lördag men de hade ont personal så jag fick hoppa in lite tidigare. Man kan säga tt jag jobbade hela dagen igår. Först ica och sen smaka. Kan ju berätta att det kändes i kroppen efteråt.
Idag satt jag på berga till 13, nu har jag en liten paus och sen jobbar jag på smaka igen klockan 1830. Skönt värre att kunna komma hem och vila lite mellan.

Har förresten en ny favoritlåt, har hört den innan men inte lagt märke till den på samma sätt som nu. Gary Jules med Mad World, mycket hörbar ska jag be att få berätta. Lägger upp en länk till youtube, lyssna är ett måste för den som gillar bra musik. 

 http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4&feature=related

Nu ska jag plugga lite, får ju ta det mellan jobben så att jag hänger med och klara mina tentor som är kvar. Uppsatsen till nästa fredag ska jag också finslipa lite.

tack för idag slut för idag!!

XOXO Caroline

förresten, glömde berätta att jullan gick med lenny kravitz till sin plats på madonna konserten i paris häromdagen, det tycker jag var cooooolt

image91

Kommentarer
Postat av: mingla

jo det är så att jag håller på med ett skolarbete om just blogging så jag tänkte höra med dig ifall du får betalt för att blogga?

2008-05-08 @ 14:43:23
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: ida

hej hur var det att jobba på smaka?
jag saknar dig gumman
pösspöss!

2008-05-08 @ 19:17:43
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback