Inga muskler i benen

Har inga muskler kvar i benen känns det som. Tränade sats core pulse där man står och trampar på en bräda med fjädrar i botten. Känner mig en aning seg nu och jag ser ju inte fram emot att vakna med värsta träningsverken imorgon, för den kommer, det lovar jag.

Jobbet gick bra idag, känns skönt när man har saker att göra hela tiden, tidden går ju så snabbt då.

På lördag ska jag provjobba på ett ställe i norra hamnen, måste ju fixa ett jobb för de veckor jag inte har blivit schemalagd i sommar. Det är ett nytt ställe som heter smaka, mysigt värre med schysst personal. Hoppas det ska gå bra.

Imorgon blir det återigen jobb, sen blir det kanske smöris med jenny eller dans med Tessan, måste plugga också. Idag är det exakt två veckor kvar till tentan i miljörätt, känns lite pirrigt.

Om en kvart kommer desperate housewifes, måste ses!

Puss och kram från mig...förresten..lite bilder från josses och barts place!

     image90    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback