Lite uppdatering

Nu är det dags att skriva lite igen, var ju ett tagb sen sist.

Jag mår bra och har hälsan. Känner mig lite sliten bara, jobbar för det mesta och när jag inte jobbar pluggar jag. Det ska bli så skönt att ha plugget avklarat, då finns det inget som kan tynga mina axlar, det ska bli underbart.

Idag jobbade jag, det var lugnt och skönt. Tog sen tåget till Malmö och gick på sista föreläsningen. Väl hemma igen handlade jag mat och chillade. Egentligen skulle jag köpa ett nytt lås till min cykel men det fanns inga på Oj, då blev jag arg. Är i alla fall glad att jag har min cykel i HBG nu, nu kan jag cylka var jag vill, men min röda cykel.

Kvällen har tillbringats framför datorn. Jag har fixat och donat mitt arbete som ska vara klart på fredag, känns som det kommer gå bra.

Vill gärna åka till Paris snart, känns som det var alldels för länge sen jag vara där.

Imorgon är det jobb hela långa dagen och sen blir det ännu mer plugg. Nu ska jag plugga lite mer och sen ska jag sova, är lite trött och sliten.



Här e det herligt att jobba

Kommentarer
Postat av: Ida

Vem jobbar där om intte Carran.. :)
så gött...
puss love ya

2008-05-13 @ 13:50:57
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback