Underbar helg!

Har haft den bästa helgen på länge. Jag har verkligen gjort massa saker, inte bara suttit hemma och degat. I fredagskväll jobbade jag på smaka, det gick bra och det blev massa dricks. Det gillades. Hur trött som helst somnade jag när jag kom hem vid 0030.

I lördags åkte jag till Helsingör med Jenny, David och delar av hans familj. Det blev både räkmacka, öl och sol i massor. Kändes härligt att vara ledig när alla ndra är det. Annars blir det ju rätt mycket jobb på restaurangen på helgerna.

Kvällen spenderades hos Josse och Bart. Vi fixade käk, drack vin och tittade på esc, det var mysigt och ql som vanligt att hänga med dem.
 
Ursäka, men vad hände förresten, Ryssland bidrag var ju inget att hänga i julgranen precis.

I söndags åkte jag Jenny och Josse på loppis i viken. Det kliade i fingrarna när jag såg alla fin (aoch billiga) saker. Hem kom jag med två stolar som kostade 10 kronor ett bord som var gratis och fina glas, skålar och karaffer. Snacka om miljövänligt. Nu ska jag bara tvätta och måla om stolarna, sen blir de som nya. Det kallar jag för ett klipp.

Jag köpte även ett stringbord på auktionen men någoin idiot snodde det ifrån mig, inte alls snällt. Glömde detta rätt så snabbt, det kostade ju tots allt bara 10 kronor. På kvällen åkte vi till vår kära mor och firade henne på sin dag, hon är bäst, vår kära mor.

Måste förresten säga att från och med idag är Julien en professionell musiker. De har blivit signade av ett stort skivbolag i Frankrike. Snacka om kul, är sååå glad för dem. Han kommer på tisdag och då ska vi dricka champagne i mängder för att fira.

Nu ska jag plugga. Jag mitt dumma nöt har glömt att anmäla mig till tentan trots att Johanna påminde mig. Hoppas jag kan göra tentan ändå på fredag. Annar blir det omtenta i sommar, inte så lockande. Snart kommer nog Jenny och Kenzo till mig. Vi ska dricka latte och chilla.

Hat najs och take care...bises

image92

image93

image94


image95

Jag har lätt de sötaste syskonen+lite pics från inside jacks senaste spelning, World place, Paris!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-26 @ 14:32:04
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du har en bra måndag! :)
Det har jag trots att jag är på jobbet.
Kram!

2008-05-26 @ 14:38:16
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback