Dyra teer

Idag har jag varit trött och seg hela dagen. Det tog hur långtid som helst innan jag vaknade imorse och i skolan jäspade jag mest hela tiden. Nya kursen verkar lovande, tråkigt bara att man ska behöva ha så många omogna människaor i sin klass. Mycket klagomål som man lika gärna kan strunta i.

Som lite plåster på såren gick jag och köpte lite gott te efter skolan. 80 riksdaler fick jag punga ut för två sorters te. Men då är de också helt ekologiska och faktiskt helt underbara. Yogiteas ginger hibiscus och Pukkas love....mmm...me like!!
Man blir ju bara superglad när man ska dricka ett te som heter love, med smak av kamomill, ros och lavendel.

          

Imorgon blir det skola igen. Hoppas jag har kunnat bli en aning piggare tills dess.

Puss och kram vi ses på stan

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag ska nog också ta och köpa lie te imorn.. :D

2008-11-11 @ 21:48:39
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback