En lussekatt

Ikväll har det bakats lussekatter, så många så man inte kan räkna dem. Första plåten blev finfin. Den andra plåten däremot glömdes bort av en nån skum anledning, kanske pratade jag för mycket skit med Jennypenny och så straffades jag from him above på grund av det? Detta resulterade i brunare lussekatter än den första gyllene plåten. De blev i alla fall goda. Så nu har jag ätit lussekatter, druckit julmust och lyssnat på lite mysig julmusik, har värsta julstämningen redan. Shit vad vi är tokiga, systrami och jag!

                                                

Kommentarer
Postat av: henrik

värsta lussekatterna redan. kanru inte ta med några till skolis?

peez

2008-11-19 @ 12:56:41
URL: http://thehenrikengbladh.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit ja vet, helt knas ju:)visst kan jag ta med till skolisen,cya där!

2008-11-19 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback