Skallebank

Jag har gått och blivit förkyld, känns inget vidare. Hela dagen har jag snorat och grämt mig över att inte vara på topp. Imorse åkte jag en snabbis till syster med andra systern och hämtade några säsonger vänner. Handling och lunch blev det också innan jag begav mig hemåt.

Väl hemma har jag som sagt tittat på vänner, ätit lussekatter och druckit te. Har även beställt skolböcker plus två pocketböcker. Det är farligt med nätshopping!!

          


          

                                           
Härlig läsning till mig, alltid härligt att läsa vad man egentligen proppar i sig, alla e-ämnen och aromer. Hoppas i alla fall jag lär mig ett och annat. Imorgon är de torsdag och det innebär skola. Jag bävar inför mötet med den nya gruppen, det bästa av allt hade varit i fall Kjell hade bestämt sig för att ändra grupperna helt och hållet. Men jag tror inte han kommer göra det.

Hej då....re....n..haha

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur går det med dina nördglasögon ?? :P

2008-11-12 @ 21:48:58
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback