Söndag deuxmilleneuf

Har kommit på att så fort det blir lov av något slag så slutar jag blogga, det är en aning skumt. I och för sig har jag inte haft något lov men jag har TAGIT ledighet och det kan man dra under samma kam. När man är ledig tycker jag att man borde ha massor att skriva om, tokiga äventyr som man är med om..yadayadayada..visst hände grejor men jag är inte tillräckligt inspirerad för att skiva om det.

Ska kanske uppdatera lite i alla fall. Har köpt nya orchidéer, fler randiga tröjor, köpt ny (och större) tv. Har bara köpt massa, härligt med konsumtion. Nu blir det vardagsliv igen, skola, paper 3 och annat trams. i Allt är så tramsigt!

Palla blogga mer för denna gång, jag drar istället.

Puss och kram vi ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild.. :D // karro

2009-02-23 @ 18:39:52
Postat av: henrik

det är en fin bild precis som klänningen ovan. är det din lägenhet som skymtar i bakgrunden carran? den ser glassig ut.



2009-02-23 @ 22:56:22
URL: http://thehenrikengbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback