Friday like never before

Tjo!

TGIF säger jag bara. Synd att det inte alltid är helg, det tycker jag skulle vara roligt. Dagen har spenderats i stort sett endast på resande fot. Inga långa sträckor men dock. Gick upp med tuppen och fixade i ordning mig för att stå och dela ut tidningar på knutan. Än en gång förvånas jag över hur otrevliga människor kan vara. Inget att göra åt det, vill de slösa bort sina liv genom att vara sura är det upp till dem.

Sprang efter ett antal jobbiga timmar på knutan hem och fixade i ordning mig för att gå ut på stan. Vädret var skumt, det var inte varmt, men det var inte kallt heller. Kom ner på stan just när sjuksköterskorna demonstrerade, det var roligt att se, GO systar, hejar på er. Träffade Tessan på stan, fikade den godaste cheesecaken på Fahlmans, hittade en snygg och billig jacka på HM som fick följa med hem och njöt av solen som tittade fram då och då.

Det som gjorde mig mest glad var att jag äntligen kunde fixa min kamera. Den ville ju inte starta, var rädd ett tag att den var helt trasig. Tur som jag hade var det bara batteriet som hade slutat fungera. Tacka vet jag Kjell o Company som har ersättingsbatteri. Nu kan jag äntligen börja fota igen, med min finfina kamera.

Nog snackat om kamerabatteri, i natt sover jag hos moderjord, imorgon ska vi äta tårta för PP. Vill köpa skor men får se hur det går med det. När jag kommer hem till min kära dator ska jag lägga in bilder från dagen.

Sov gott och chilla lugnt!!       *puss*



image76

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina skor du köpte Carran!

2008-04-27 @ 17:52:43
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback