Nytt jobb.....yeah!!

Just nu är jag väldigt, väldigt glad och lättad. Gick ju på intervjuv i torsdags som visst visade sig gå vägen. Har äntligen fixat jobb och det känns ju bara så skönt alltså, ingen mer oro för hur allt ska gå runt. Det känns så skönt att inte behöva oroa sig. I sommar ska jag alltså jobba som receptionist/kundvärd på Icas lager på långeberga. Nästa vecka är det dags för introduktionsdagar, känns spännande att jobba med något nytt för en gångs skull.

I min nya lya trivs jag som fisken i vattnet, jag har fått det så hemtrevligt. jag längtar nästan till och med tills jag får komma hem på kvällarna och eftermiddagarna.

En sak som är mindre bra dessa dagar är min jobbiga förskylning. Halva min röst har rykt med på kuppen vilket inte är så speciellt härligt. Antar att jag får dricka en kopp te, det nya teet som jag köpte på systrarna gren i går. Hem fick även följa rostade pumpakärnor och en söt tygkasse, så nu ska här fixas sallader med pumpakärnor och bäras hem grejor i min nya tygkasse.

Nu tänkte jag gå ut en sväng i det härliga vädret och sen tänkte jag hälsa på min kära far.
Carpe Diem och hat glassigt värre........XOXO Caroline


Kommentarer
Postat av: Susanne Ohlsson

Hej Caroline!
Vad roligt att du trivs i din nya lya och att du uppskattade frullen.
Hoppas du kommer att trivas på ditt nya jobb

Kramar från Mamma och Ida

2008-04-11 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback