Time to update..

Än en gång har det tagit alldeles för lång tid sedan sist jag skrev av mig. Mycket har hänt sen sist så jag kommer säkerligen glömma hälften.

Veckan har tillbringats med min fransman Julien som var på stadsbesök i Helsingborg, Suéde. Det var härligt att ha honom här och låna honom från Inside Jack ett tag. Han har stormtrvits i min nya lya ocg på söder. Tur att det inte är på den "fula" sidan södegatan som jag bor, Då hade han antagligen blivit förskräckt. Antalet tokiga personer längre bort på gatan är svårt att hålla reda på.

Vi har brunchat, shoppat, promenixat, njutit av solen, ätit på Harrys, snaskat i oss cheesecake, druckit sprite zero (finns inte i Frankrike), ätit massa godis, köpt grönsakar i mängder på torget och massa annat. Skolan har på
 rnd av detta blivit lidande men eftersom att jag klarade min miljörättstenta sket jag i att få dåligt samvete.

Jag har även provat på hur det är att jobba som receptionist. Utbildning och extrajobb. Det har varit mycket nya saker och många nya namn och ansiketn att passa ihop dessa namn med. Inte det lättaste men en liten koll har jag i alla fall. Trevliga kollegor och hur mycket frukt som helst. Det känns som jag kommer trivas.

Idag lämnade jag ifrån mig Julien på knutpunkten, det var trist och inte alls skojigt. Åkte sen hem till mina kära familj med Jenny och Kenzo. Tvättade all min smutsiga tvätt och njöt av härlig eftermiddagssol.
Imorgon blir det nog lite shopping med mamma och på måndag blir det jobb igen.  Helgen går snabbt, kan det inte alltid vara helg?
Nu ska jag kila, vika lite tvätt och titta på lite tv. Sen ska jag sova. Puss och kram vi ses på stan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback