Uppdatering!!

Nu blir det uppdatering, bloggen har inte samarbetat med mig på sistonde. Nu funkar det ock det gillas skarpt.
I helgen hängde vi hos Jenny och David i viken, käkade lasagne och drack vin i mängder. Det var så mysigt att träffa alla minsann. I söndags drog vi till framtid, störtsa loppisen i Hbg, hittade så många fina grejor. Kom därifrån med en liten present från Jenny och David, en blå skål och en blå kanna, ett matchande set helt enkelt.
Tokpontus som också hängde med oss denna söndagseftermiddag kom hem med en käpp i högsta hugg. 15 kronor och den fick förlja med Pontus hem. Såg en aning sjukt ut, inte varje dag man får se en 14-åring med käpp. han äör allt knasig min lillebror.

Idag bar det av till skolan för presentation. Det gick bra fast det var flummiigt till tusen. Jag tror helt sonika att det inte blev tydligt nog och att de vår kära publik förstod allt. Vad gör det? Huvudsaken är attdet är fixat. Fick lite spel när diskussionen om reklam kom upp, att folk orkar diskutera detta och dessutom informera om att de tycker att det är sjukt att reklamutdelarna tar för givet att man vill ha reklam. För dem verkar inte "ej reklam tack" räcka. Var nog den enda som inte brydde mig, synd att inte Karolina och Johanna var med mig, de hade förhoppningsvis tyckt som jag...

Efter skolan bagav jag mig till Hbg för att hämta mina nycklar till lägenheten. Jag var en aning nervös men det släppte ganska genast. Målaren hade gjort så fint och rent och städat var det, körde första lasset med prylar på kvällen. Känns konstigt att det faktiskt är jag som ska bo där. Men samtidigt så bra och roligt.

Eftersom att det är min kära systers födelsedag idag var vi där en sväng och firade henne. Det var så trevligt att vi inte ville gå hem. Godaste maten och finaset vinet, taxi min kära syster. De är allt bäst, Josse och Bart. Och Daisy och Gus som är söta som söcker får jag inte glömma.

Idag är även en speciell dag för mig och min älskling. Vi frrar två år tillsammans, det är sjukt att det redan har gått så länge, vi ska fira rejält när han kommer till Sverige om exakt 11 dagar idag.
Nu ska jag fixa lite papper som mamma ska kopiera på jobbet imorgon. På torsdag blir det möte på Ica på långeberga, pirrigt minsann. Snart ska jag sova, mina ögon stänger sig själva. Hat najs..puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback