Friday it is

Har varit dålig på att uppdatera under den gågna veckan, dåligt av mig, jag vet...not..lol
Idag är det fredag och det känns skönt. I alla fall så länge jag inte tänker på den nedrans tentan som kommer om en vecka, och det sablarns arbetet som måste bli klart. Känner mig smått stressad inombords. jag hade planerat att pugga idag men än har det inte blivit av, åt falafel med moder jord i stället. Det är mycket roligare att äta falafel med moder jord än att insupa fakta från kunskapens träd, bullshit!

Imorgon ska jag stödja min systeryster som ska ha loppis. Hoppas jag själv hittar någtot fint, jag är nämligen en sucker för loppisar, shit vad jag är miljövänlig! Lycka till till Ida i alla fall, hon är duktig söstrami.

Nu ska jag gå och göra en sak, men jag kan inget säga för det är en surprise!

När det gäller dagens låt tänkte jag göra en monsieur Engbladh, nämligen välja en fransk låt. Volila... "Olivia Ruiz ,j'traine des pieds"

Bisoubisou


Kommentarer
Postat av: thehenrik

tjabba carran. fett att du uppdaterat. jag har knappt orkat göra det själv på sistone men nu är jag nog back on track.

respekt att du följt mitt franska exempel. tror nog att jag kommer att stjäla din låt inför något kommande inlägg...

2008-12-12 @ 23:02:48
URL: http://thehenrikengbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback