Ännu en bal

Det är sjukt vad snabbt tiden går. När jag skulle gå ut med Kenzo tidigare såg jag två tjejor som varit och fixat frillorna på frisyrmakarna. Shit, är det redan bal tänkte jag. Blev lite skraj ett tag, nu är det fyra år sen jag gick på bal och tog studenten. Svårt att tänka sig att tiden har gått så snabbt.

Idag är jag hundvakt, dogsitter, kalla det vad ni vill. Man kan inte annat än bli kär i lilla Kenzo. Han är bara för goooooo. Just nu ligger han vid mina fötter och sover, han är nog trött efter vår långa promenad.

Snart kommer mamma, malla och joz. Vi ska käka någonstans, får se var det blir. 

Ikväll blir det jobb på smaka, det är fint väder så det blir antagliegn en del spring. Det gör absolut ingenting. Att jobba och samtidigt bränna kalorier, det är så det ska vara:)

Tack för mig...hejdå lilltå

Kommentarer
Postat av: Ida

Tja! Vad mysigt o vara hundvakt, hoppas det går bra! Hälsa alla! Puss love ya

2008-05-29 @ 14:32:20
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback