mercredi och paper 2

Tur att jag har cashewnötter och pistagenötter, det går lite bättre att plugga då. Nu har jag ett berg av pastagenötskal bredvid mig som måste slängas, snart trillar alla skal ner på golvet. 

Skriver på paper 2 och lyssnar på kass kärleksmusik på lugna favoriter. Det är inte klokt vad blödiga människorna verkade vara på 80-talet. Det är lite Michael Bolton- how am I supposed to live without you och Whitney Huston- I will always love you -stuk över det hela. Känns det igen?

Kanske ska prova Mozarteffekten istället. Har hört att man blir skitsmart om man lyssnar på Mozart istället när man pluggar. Gör jag det kanske jag skriver värsta bästa paper 2 och får vg utan att ens ha gjort vg uppgifterna, eller naej, kanske ändå inte.

Igår shoppade jag randiga tröjor och sen gick jag och kärade ner mig i ett par svart-vit höga converse, lite oldschool sisådär. Tråkigt  med svart-vitt kanske men herregud vad snygga de var på. Kanske blir ett köp när jag har skrivit klart paper 2, som ett litet paket till mig själv så där helt appropå. 


Nu ska jag fortsätta, har kommit in i ett flow!


Bisous


Kommentarer
Postat av: karolina

tjenare tjenare.. :) jag e klar.. tänkte bara skriva så du skulle känna dig sjukt stressad.. :) ses imorn darling.. kjam kjam kjam.. ont i magen så mkt kjam..

2009-02-11 @ 15:28:51
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej lilla fis! Du är en usel uppdaterare.. SKIV MER TACK! :D

2009-02-18 @ 17:19:59
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback