Skitlessen och Your plastic bag can kiss my canvas!

Jag som åkte till Smör för att hämta hem min miljökasse. Tror ni inte jag glömmer den? Jag lade den på byrån i hallen och gick hem utan. Vad ska jag nu bära saker i? Jag sitter i min ensamhet och är skitlessen.
Innan tog jag cykeln till Ica. Glad i hågen skulle jag cykla hem och då hade det börjat snöa. Lagom kul att cykla i motvind med snö i fejjan. Då blev jag ännu mer skitlessen. Antar att mammas onda knä fick rätt igen. det är nämligen så att varje gång mamma har ont i knät kan man räkna med snö, det slår aldrig fel.

Men nu är jag glad igen. Ska ju ta tag i mitt paper 1 och hur glad blir man inte då lixom?





Au revoir mes amis


Kommentarer
Postat av: karro

den där miljökassen vill jag ha.. :)

2009-02-06 @ 15:31:05
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja me

2009-02-07 @ 12:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback