Söndag

Har precis haft en hel drös med folk över. Drösen åt muffins och snackade skit. Helgen har varit lugn som aldrig förr. har inte gjort mycket, bara chillat och tagit det lugnt. Nästa helg kommer Josse och Bart hem, då tar de över Daisy igen och jag kan återgå till mitt vardagliga liv. Saknar faktiskt min lilla lägenhet måste jag erkänna. 

Förresten har jag glömt att berätta Josses mindre trevliga granne. Som tur är har jag inte stött på honom under min vistelse här, häromkvällen hörde jag bara när han gormade som bara den. Han är väldigt läskig. hans huvud är lika stor som en basketboll, jag tror han lider av vattenskalle. Mig har han inte gjort något ont, istället brukar han skrika pissfitta när Josse går förbi. Detta har slutat med att polisen fått komma ett flertal gånger, de säger att han är mentalt instabil och att de inte kan göra något. Han är minsann lite läskig denna man. Vi brukar kalla honom för vattenskallen, inte så han hör, bara till varandra.

Nu ska jag läsa lite ur Sjöberg, mysigt!

Ha en trevlig kväll!
 
Fredens lilja till eder alla!

Låten som jag har valt är en bra helglåt, synd bara att helgen håller på att ta slut. Lyssna in synthesizern, den svänger!
 
Kleerup feat. Marit Bergman "3AM"

Kommentarer
Postat av: henrik

vilket hemtrevligt inlägg. och låten, den snor vi.

2009-02-08 @ 21:35:15
URL: http://thehenrikengbladh.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör du rätt i

2009-02-08 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback