Ons&dag

   Ikväll har jag förvånat mig själv. Har bjudit ner min bror på en bit mat. Han tyckte det var gott och gav mig en femma av fem möjliga, sweet! Nu ska jag försöka komma igång med mina 1-2 sidor som ska vara redo imorgon, har skjutit fram det hela dagen.  Först går jag nog ner på max och göper en glarre, är sjukt sugen.

Imorgon blir det bokrea med Karrolajnen. Tidigare idag hittade jag en bok av David Batra. Dessa lappar fanns i boken. Hittade egentligen ännu roligare lappar men jag fick för mig att det är förbjudet att fota i böcket (typ som kopieringsförbud) och att personalen skulle komma och dra mig i örat och slänga mig i finkan. Därför får dessa bilder räcka. 
                                                                                                                                                                         

om det är lite svårt att tyda så är det första ordet i den andra bilden "hårfönen". LOL...megaLOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback