Waddup!!?

Ursäkta min dåliga uppdatering, internet funkar inte askalas idag.

Idag har jag minsann läst en del vilket värmer i mitt lilla miljövetarhjärta. På onsdag hoppas jag på ett flow som heter duga så att jag blir klar med paper 1 en gång för alla.

Förrutom plugg myser jag med Daisy. På nätterna kryper hon tätt initll mig och värmer min kropp. Ibland snarkar hon så mycket att man nästan kan tro att jag har en hel karl bredvid mig.

Maten här hemma är slut och jag orkar inte handla. Tur att broder från samma moder tog med frukt från jobbet. Ikväll blev det alltså en fruktsallad till middag, plus min dagliga dos mivitotal, lovley. Ibland är det riktigt skönt att vara lat och bekväm.

Nu blir det ett avsnitt Seinfeld, sen promenix med Daisy ut i kylan. Imorgon blir det skolan och då tror jag banne mig mina glajjor åker på.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback