Förändring tack

Ne nu måste det ske en förändring, jag måste ta tag i mitt bloggande, annars kan jag lika gärna skita i allt.Får se hur länge jag pallar blogga nu innnan jag tycket det blir för tradigt.

Känner mig för tillfället mätt hela tiden. 24 timmar om dygnet går jag runt och är mätt som en plätt. Jul och nyår är inte bra för min karaktär, inte heller för min siluett. Måste till en förändring, helst nu. Vill helst av allt även komma in i det tradiga vardagslivet, nu går man bara hemma o trampar, vad ska det bli av mig egentligen? En fet soffpotät kanske..
Som tur är börjar skolan på måndag, då är det slut på allt småätande och soffliggande.

Av min bok inför den kommande tentamina har jag inte blivit klokare, har väl läst två sidor av cirkus 500, det bådar ej gott för mig. Jaja, shit happens,tacka vet jag omtentor. Känner mig omotiverad till tusen och ser helst att fredagen den 16 januari 2009 tas bort från kalendern.

Nu nog från mig och över till något mycket trevligare,nämligen dagens sång. "Ca tue" som på franska bokstavligt översatt betyder "den dödar".

Bruce Springsteen Sad Eyes



Pusssy

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, och in med den 20:e januari! ;)

2009-01-09 @ 23:46:34
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback