Kära nära och kära

Ne, fy på mig för att jag inte skrev i fredags som jag skrev att jag skulle..var för seg i kolan för att uppdatera. Speciellt efter mina hemska inlägg innan tentan, kändes inte som jag ville spy ännu mer galla på er, ni som läser.

Nu ska jag säga vad jag är glad för. Jag är glad åt de små pojkar som beräknas anlända den 3 o den 18 juni detta år, jag är så glad för mina systrar som var och en bär på en av dessa pojkar. Dubbel glädje, dubbel lycka.

Idag var jag ute på stan en sväng och smed lite planer...hihihi...shit vad jag är hemlig..jaja..shit happens.
Ikväll kommer lillebror och sover här. Han flyttar till sitt nya place på torsdag så jag är snäll nog o lånar ut mitt golv till honom. Hans place är förresten störtskönt.

Eftersom det idag var skola med ny kurs och mer svammel från Pers sida vill jag spela en passande låt. Miljövetenskap 31-60 kan man säga går hand i hand med denna låt. Förresten, Per svamlar så mycket att jag bara vill ruska om honom och säga att det är okej att vara klar o tydlig.

 Big Yellow Taxi - Joni Mitchell


pussy

Kommentarer
Postat av: karolina

du skulle ryst om honom.. han e sjukt jobbig när han bara svamlar.. men idag ska vi till skolan igen.. :)

2009-01-20 @ 10:36:49
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback