miljökasse och annat trams

Min kära lillasyster Margit håller på med en miljökasse på slöjden. Den miljökassen har hon tänkt ge till mig. Blev väldigt glad när hon berättade detta för mig men även en del förbryllad när hon berättade en liten historia kring denna kasse. På slöjden kunde de visst få välja att brodera något fint med en sån där supercool och trendig symaskin som verkar kunna göra allt man ber den om. Söt som Margit är bestämde hon sig för att brodera "Caroline är bäst" på den och sa sedan detta till syfröken. Syfröken tyckte inte detta var en bra idé eftersom att hon tyckte att man inte kan tycka att någon är bäst. Margit sa att jag visst var bäst men fick ju lyda frökens ord. Nu har hon bestämt sig för något annat att brodera på som visst passade fröken bättre i smaken. Vad, får jag inte reda på förrän jag får den. Tramsig hagga till syfröken kan man ju tycka.

Tidigare gick jag och broder från samma moder en sväng på stan. Kollade lite men scatade allra mest. Ni vet sånt där....skibidigidonkkikidikidonk...och detta i takt till coool musik. Vi tyckte vi var coola.
Brussan lärde mig även att ordet blogg kommer i från orden web+log...alltså att ha en log på weben. Web+log=blog...hihihi. Onödig fakta är alltid kul.

BTW Svedala 09 is da shit..lol

Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback