Uschfyblä

Det är inte klokt vad svårt det ska vara att ta tentaplugget på allvar. Jag tänker hela tiden att jag jag kan börja när jag gjort det ena och det adra, nästa timme..eller i eftermiddag..buhuuu..undrar hur det kommer sluta. Kommer antagligen sitta och slita i mitt hår framför tentan på fredag, som en och annan galen professor. 
Imorgon är det en sista tentarepetition, får se om jag går, sitter kanske hemma och gnuggar mina geniknölar istället.

Just nu händer inget kul att skriva om i mitt liv,  därav detta prosaiska inlägg. Men det är väl bättre det, har inte slutat blogga om någon nu tror det. .......På fredag efter tentan ska jag skriva ett så roligt inlägg att man inte kan tro att det finns, så roligt kommer det bli.

Idag blir det ingen låt, idag blir det i stället en trailer.

Edith Piaf. La Vie En Rose. Trailer


Önska mig lycka till inför en dag framför min bok, det behövs så att säga!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till gumman!

2009-01-14 @ 16:26:14
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: karro

lycka till.. o så ses vi imorn.. kramar

2009-01-15 @ 10:16:58
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback