En underbar helg

Helgen har varit underbar, på alla sätt och vis. Jag gillar att jag går i skolan men ändå kan ha sommarlov, det är verkligen få förunnat. Ikväll cyklade vi ner till öresund och tog ett kvällsdopp, 20 grader i vattnet gjorde susen. Jag stannade i ett bra tag men höll på att frysa sönder mina tår på hemvägen. Jag njuter av sommaren som om vore jag 10 år igen, det är en härlig känsla.
 Innan jag somnar ska jag lyssna på några föreläsningar, nästa föreläsning handlar visst om Sveriges rättshitoria och sedan kommer avtalsrätten. Det är otroligt intressant måste jag tillägga.





Pusshej



Kommentarer
Postat av: Jenny

Bada ni verkligen??

Måste tipsa om denna blogg, tror du finner den

intressant min lilla juridik studerande syster!

http://www.bloggfamiljen.se/?blog=kina



Pusss

2009-06-29 @ 12:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback