Presentation och fika på waynes!!!

Shit pommes vilken dag! kom till skolan vid 9 för att ägna hela långa dagen åt presentationer av olika slag. Det var lagom tråkigt och ointressant, som pricken över i:et visdae det sig att det var tre sjuka i vår grupp. Lagom najs tänkte vi och tvingades lista ett en nödplan, en slags plan B. Hur vida de var sjuka eller ej är ett annat mysterium som går att klura på! Hur som helst gick vår presentation över all förväntan, men lite nödstödord och svammel, men vafasen, gjort e gjort och det är huvudsaken. Nu är det bara tentan på fredag som är kvar av denna delkurs, ska viga hela morgondagen och hela torsdagen till att plugga. Ska se om jag får tid till att träna, känns ju som jag vill inviga mina nya träningsskor. efter skolan som varde ca 20 minuter för länge åkte jag tåget hem. Stannade kvar på stan och shoppade en aning, najs med nya saker! Senare mötte jag Hanne och Camilla på wayenes i HBG, käkade godaste toasten och snackade skit som bara den. Det var ju verkligen såååååååååå länge sen jag träffade dem, kul att se hur de har det nu för tiden. Imorgon ska jag dansa på sats, shake lite hips tänkte jag, detta beror ju helt och hållet på hur pass tidigt jag kommer igång med pluggandet. Förresten åker jag till paris om två veckor, exakt två veckor imorgon. Ska bli så skönt att bara komma iväg, shoppa lite, äta comté och träffa min lilla fransos så klart. Gud vad jag längtar!! j´ai haite de te revoir doudou, je viens de te parler au téléphone, donc tu m´as demandé si je pouvais t´ecrire un petit  mot...123...tu me manques, le voilà!!!!..
En hälsning till min fransos, om det är rätt lär vi får reda på...bisous à tout le monde, puss oc kjam från Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback