Slappaste dagen på länge...

Hejohå!!
Segaste och slppaset dagen på länge har jag upplevt idag. Har haft långhelg och därmed lite ledighet från skolan. Imorgon börjar vi med den nya kursen så det gäller ju att vara rejält utvilad och ladda till max. Inte för att jag kommer vara laddad till max, men ql och intressant ska det bli. Har som sagt var bara slappat idag, fixat massa vitikga papper och skrivit några viktiga mejl. Klockan 19 tänkte jag träna, ska bli skönt eftrsom att jag verkligen är sååååå seg. Efter det tänkte jag käka färsk pasta och senare titta på Gilbert Grape. Årtal sedan jag såg den filmen. Ska antagligen åka och handla oxå, har inget gott hemma känns det som. helgen i Smörhålan var najs som alltid. Vi käkade gott som alltid och hade kuligt värre som alltid. Snart bär det av till Parre...wwiiiieee..vad choutte det ska bli!! Jullan och de andra i bandet ska ha konsert den 24 så jag hoppas att det ska gå bra för dem. Deras stora konsert blev ju framflyttad på grund av strejk i kollektivtrafiken..just den dagen, hur stora är oddsen??jaja, hur som helst så mår man bra och är glad. Ser framemot denna veckan i skolan med ny kurs och lite mer ledighet på onsdag och fredag. Signar ut nu, för nu är jag trött och förresten även hungrig, måste käka innan träningen. Kom precis på att jag vill åka till IKEA snart, är sugen på att köpa nåt ql, vad vet jag inte men på nåt sätt lyckas jag aldrig gå därifrån tomhänt. Merci et au revoir mes cheres!!!image7

INSIDE JACK


Kommentarer
Postat av: karolina

hej carro =) hoppas träningen gick bra. :D vi ses på torsdag. =)

2007-11-13 @ 18:31:12
URL: http://karito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback