Välkommen till min nya blogg!

Nu är det officiellt..Caroline har skaffat blogg så här ska det bloggas och buggas minsann! Heter som skrivet var Caroline, Petterson i efternamn. I Helsingborg bor jag, hyr in mig hos min kära syster Jenny vilket är så najs. För cirkus tre månader sedan kom jag hem till Sverige från Paris. Där pluggade jag franska (så klart) och jobbade, både på restaurang och som aupair. Sammanlagt var jag där 17 månader. Saknar alla söta fransoser,  alla goa baguetter och självklart eiffeltornet! Har faktiskt , dagen till ära pluggat två månader på den första terminen av sex till miljövetare på Malmö högskola. Trivs som handen i handsken elle vad man nu föredrar att säga. För ett tag sedan skrev jag in mig på SATS så nu finns det inte längre några ursäkter. Jag lovar (med handen på hjärtat) att bli en friskare och sundare bloggare!image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback