What a Pizza...

Lördag idag igen, älskar helger som bara den. Känns speciellt på något sätt, tror inte jag är den enda om jag ska vara ärlig. Är återigen i smörhålan och chillar med alla. Nyss var vi på en jul och hantverksmässa i Tågarp, värsta hålan men mysigt var det. Köpte korv med bröd som allvarligt talat var den äckligaste i hela vida världen. Som tur var var brödet gott och tacka vet jag kopparbergs hallonsoda!! I går gjorde vi godaste pizzan på år och dar. Bacon, chevre, cocktailtomater, herregud vad gott det var säger jag bara. Var precis och gick med Enya och ikväll ska vi käka och ha det mysigt. Vill som alltid köpa godis men jag tror inte att någon pallar köra iväg. Nästa vecka blir det Paris, tur att jag hinner få pengar så att jag kan shoppa något. Känns ju lite surt att inte ha pengar när man är i Paris, finns ju grejor man vill ha överallt. Ne nu ska jag dar vidare, känner för att ta en tupplur!Hejdå!

image12

Soon Paris, me want!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback