Yr i huvudet!

Ännu en ledig dag att ta itu med. Sov ut och snozzade om 6 gånger, herrgud vad skönt. Det ska jag tänka på när jag är trött och verkligen har något viktigt att göra. Började med att äta flingor med ca 1 ton russin i, fick helt enkelt plocka ut detta ton med russin för att huvud taget kunna äta. Drog ner på stan och åkte sen till väla och ikea, äntligen ikea säger jag bara. Det var mysigt och roligt där! Skulle egentligem träna men hann inte, störigt. Idag har jag haft så jobbig träningsverk, träningen igår gjorde mig halvt handikappad, men så ska det vara, då vet man att man tränat i alla fall. Ikväll fixade jag kycklingwok med nudlar, gott som bara den var det. tittade på bonde söker fru och chillade som bara den. Fixade lite nu kul musik gjorde jag också. Fy vad jag verkligen inte vill sova, känns som jag har nåt ogjort och som jag måste fixa det innan jag lägger mig. Vet inte bara vad, klurig känsla den där.. rastlöshet tror jag det kallas! Jag tror nästan jag tänker för mycket nu för tiden, känner efter för mycket helt enkelt! Fy vad jobbigt, yr i huvudet blir jag och slutar, det gör det inte!!

Imorgon är det skoldax igen och på fredag är jag ledig. Ovanligt att jag är ledig liksom. Jaja, jag ska inte klaga. Nu ska jag i alla fall försöka sova lite så att jag inte är helt slut till föreläsningarna imorgon. Puss och kram, vi ses på stan..eller puss och kramtavelram!

image9
jag i ida e söta som socker!!

Kommentarer
Postat av: julien daval

t'es trop choux sur la photo douce

2007-11-15 @ 02:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback