Paris i övermorrn...yeah

Alldeles för länge sen jag skrev...igen!

Som alltid går det alldeles för lång tid mellan mina bloggperioder. Får se hur lång tid det tar innan kära Ida ser att jag har skrivit, hon brukar ju vara rätt duktig på att klaga..hehe

Helgen har varit härlig, som alltid. Har hängt med systrar, käkat alldeles för mycket tiramisu och hängt i smöris med hela tjocka familjen, det har varit najs tycker jag.

Imorrrn blir en fixardag. Har ett par saker att fixa innan jag styr min kos till Paris, mitt älskade Paris och Julien, min älskade Julien. Det ska bli underbart helt enkelt. Kan knappast vänta längre.

Det ska bli skönt att ha lite ledigt efter denna sommar innan jag börjar nya jobbet. Inget plugg för mig alltså i höst, känner att det får vänta ett tag.

Nu ska jag sova för jag är sleten och seg i kolan

Bisous mes cheres







Lite pics från första perioden i Paris, blir en aning sentimental!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback