Mitt i plugget

Så här mitt i pluggandet inför morgondagens tentamen kom jag på en oerhört äcklig sak. Hbg har visst fått ett nytt fint uteställe, Helsing bar och matsalar heter det. Väldigt fint och snyggt så jag tog en titt på menyn på deras hemsida. Detta skulle jag så klart inte ha gjort. Hela dagen har jag gått och haft ont i min kind eller i alla fall haft en såndär konstig känsla i den. Anledningen till detta var att man som huvudrätt kan beställa griskind med massa konstiga och märkvärdiga tillbehör. Ursäkta, men vem går dit och beställer griskind? och dessutom frivilligt. Ne nån måtta får det vara, när slutade fläskfilé funka? NU ska man visst behöva äta griskind för att tillhöra det översta skiktet i Helsingborg. Fy vad töntigt och osmakligt!

Jaja, en såndär liten anekdot så här mitt i pluggandet.

Nu ska jag läsa vidare om ekostrategihjul och miljöanpassad produktutveckling, wish me luck! 

Kommentarer
Postat av: karro

fy fan va äckligt.. ja fick också lite ont i kinden nu

2008-12-20 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback