När jag var liten

När jag var sisådär 2-3 år gick jag hos en dagmamma som var vithårig. Kommer inte ihåg så himla mycket mer än att hon hette Gun. Jag fick för mig att jag gillade hennes namn så mycket att jag skulle döpa mitt framtida barn till just Gun. Undrar vad jag tänkte med, Gun är ju fult. Jag tyckte visst inte det räckte med ett barn utan bestämde mig för att ha två. Det andra barnet skulle få heta Moses, antagligen efter Moses i vassen. Inte för att jag kan minnas att jag gillade den historien, det bara var så. 
Vilken duo va? Moses och Gun, Moses och Gun destoy the world etc osv.

Ska komma på någon bra låt som jag kan lägga upp senare, nu har jag fått idétorka!!

Fridens lilja so long!

Kommentarer
Postat av: henrik

haha. ball. tjockt med sant dessutom, gun är skitfult. fast det hade varit cool om du hette gun när du ska plugga på hawaii =)

2008-12-02 @ 21:08:50
URL: http://thehenrikengbladh.blogg.se/
Postat av: Carranbarran

lol...då hade det typ blivit..hello my name is gun but not like the gungun...gun...eller nåt sånt

2008-12-02 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback