Jag är trött

Sitter och halvsover framför datorn, är verkligen helt slut. Gick upp tidigt idag, efter en natt med inte så mycket sömn. Åkte till skolan för att förbereda presentationen. Vi kom verkligen ingenstans vilket var så surt. Vi bokade en ny tid till dagen innan presentationen i stället. Om vi bara hade lagt i ett kol hade vi sluppit det, men icke sa nicke.

Hur som helst så kom jag tidigt från skolan. Tog tåget vid 1208 från malml och mötte sen ida på stationen i landskrona som också hade slutat vid denna tiden. Vi tog bussen hem och genade hem över åkern. Jag vet inte riktigt varför men vi trodde att åkern fortfarande var hård. Det var den inte, istället trskade vi runt i lera ända upp till hakan.Inget vidare mysigt, bara smutsigt och eländigt.

Idag har jag skrivit på mina kontrakt till lägenheten, får antagligen nycklarna i helgen, yes, taxi, fasen vad glad jag är. Har även sökt massa jobb, har tappat räkningen på hur många, så många är det!!

Åkte enare en sväng till jysk och ÖB, herregud som jag handlade till mitt nya place. Nu kan jag både tvätta lägenheten och tvätta mig med allt som jag köpte, det ska bli kul.

Imorgon ska jag fixa massa grejor och ringa massa telefonsamtal. Ska nog också in till HBG en sväng, eller det blir kanske på torsdag, jag får se.

Snart ska jag lägga mig tror jag, har mycket att tänka på så det gäller att vara rejält utvilad.
Puss och Kram vi ses på stan


 


Kommentarer
Postat av: joppsa

Ooooh Grattis till lägenheten! Vad roligt att den blev din! :D Perfekt läge, nära till stan ju och till knutan!

2008-03-26 @ 13:13:56
URL: http://joppsas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback