Lördagens bravader

I går var en rolig dag. Hittade inte på något speciellt förrän vi åkte till min moster och firade hennes 60 år. Det var massa trevligt med god mat och god tårta. Efter den något utdragna festen fick jag skjuts in till Hbg och Hanne och Henric. Förfestade väldigt snabbt med Therese, Hanne och deras pojkvänner. Blev en aning rädd att jag skulle känna mig som femte hjulet men det var helt lugnt. Blev imponerad av deras nya lägenhet, den var mycket fin. Efter lite dricka drog vi utpå stan och fetsda hela natten lång. Drog till Harryssom var rätt chill, lagom med folk och bliig x-cider för 25 kronor. Tog även en mintushot eftersom att min kära bror Patrik och tipsat mig om denna. En blandning av munskölj och vodka, det var gott men annorluna! Måste prova den igen för att kanske förbättra min uppfattning en aning.

Dansade som en liten toka och hade rikitgt roligt med tjejorna. Blev lite rund om fötterna, kanske en aning för mycket. Tog bussen hem 0358 och gick sen hela långa vägen från bussen i mina lackskor. Tacka vet jag min älskling som pratade med mig hela tiden, han sjöng till och med Hey Jude, gissa vem som blev sentimental. 

Söndagen har mestadels tillbringats i sovande position, så sliten man kan bli, ska aldrig mer dricka!!
Imorrn fyller min älskade mor år, så det ska firas minsann, ska äta massor av tårta och fläskfilé och umgås med alla syskonen. Nu ska jag promenixa med mamma och Enya och sen ska jag titta på film eller nåt.

Ha det najs...hedå lilltå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback