TGIF

Thank god it´s friday säger jag bara, är lika glad varje gånge det är fredag och helg. Idag åkte jag in till stam med mamma, pp och malla. Vi käkade lurre på max och sen gick mamma till jobbet och jobbade ett par timmar. Jag, Pontus och Margit tog en sväng på stan, spelade fia med knuff på biblan och hittade två fina sjalar på en mysig secondhand affär. Jag lämnade även några jobbansökningar lite överallt i stan, hoppas att det finns någon som behöver en liten hjälpande hand.

Kvällen har varit lugn och skön. Vi käkade tacos och sen glass med varma hallon och vispad grädde, gissa om det var gott. Let´s dance-nörd som jag är har jag även följt finalen. Har ännu inte fått reda på vem som vinner. Håller hur som helst på Tina, det är sjukt  vad duktig hon är. Jag blir sugen på att börja med tiodans. Hade varit roligt att vara så duktig.

Imorrn är det alltså dags för Ikea. Ne, nu sitter jag och gäspar framför datorn, det bådar inte gott för imorrn då jag måste vara på alerten. Nu ska jag vänta tio minuter till, sen får vi reda på vem som vinner, sen ska jag sova.

Hejdå lilltå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback