The secret

Har precis titta på the secret och jag måste faktiskt erkänna att jag tror på det, the laws of attraction och annat intressant som faktiskt verkar stämma. Nu ska jag börja tänka på det sättet, får se om något oförväntat händer mig.
Igårkväll kom alla hem till Smörhålan och åt påskmat. Det var jättegott och mysigt. Käkade massa godis och tiattade på let´s dance, go Tina!
Ikväll blir det 60-års fest för min moster och sen blir det lite förfest hos Hanne och Henric, blir antagligen utgång efter detta. Känner för att ta en tupplur så att jag ska orka med allting. Med tanke på att jag inte kunde sova inatt på grund av för högt intag av kaffe lär det behövas.

Enya  är mest söt hela tiden, funderar på att kidnappa henne till Hbg när jag flyttar, hoppas inte de andra märker något. Ne, nu ska kila och vila, sen ska jag festa och ha det najs.
Puss o kram alla gladeliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback